joi, 18 iunie 2009
Sa mori din dragoste de ketchup
Tomi, liderul categoriei ketchup pe piata romaneasca, are un nou concept de ambalaj, care, ca mai toate reclamele funny si bine facute, mi-a atras atentia.
Conceptul de ambalaj a fost dezvoltat de catre BrandTailors pornind de la un adevar din produs formulat intr-o maniera hazlie: ca sa faci ketchup trebuie sa omori rosiile. Insa in cazul de fata, pentru ca si rosiile apreciaza calitatea ketchup-ului Tomi, rosiile se sacrifica voluntar pentru a ajunge in ambalajele Tomi.
Pornind de la aceasta premisa s-a nascut conceptul „sa mori din dragoste de ketchup” si au luat nastere cele 4 povesti de sacrificiu ale rosiei pentru fiecare dintre cele 4 tipuri de ketchup: dulce, picant, x-tra iute si pizza. Pentru fiecare dintre scenariile de sacrificiu, BrandTailors a creat o poveste de „jertfire” a rosiei care a fost transpusa pe spatele ambalajului sub forma de mini-poezie cu titlul „Aventurile Tomatei”.
Enjoy the pictures (click pe Citeste mai departe pentru restul de poze)!
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
2 comentarii:
stupid. only a woman that works for a fashion magazine could have the superficiality to appreciate and recommend such a 'rebranding'. lost for words...
and being superficial of course you wownt approve my comment. proving even more that u are.
Trimiteți un comentariu