Tomi, liderul categoriei ketchup pe piata romaneasca, are un nou concept de ambalaj, care, ca mai toate reclamele funny si bine facute, mi-a atras atentia.
Conceptul de ambalaj a fost dezvoltat de catre BrandTailors pornind de la un adevar din produs formulat intr-o maniera hazlie: ca sa faci ketchup trebuie sa omori rosiile. Insa in cazul de fata, pentru ca si rosiile apreciaza calitatea ketchup-ului Tomi, rosiile se sacrifica voluntar pentru a ajunge in ambalajele Tomi.

Pornind de la aceasta premisa s-a nascut conceptul „sa mori din dragoste de ketchup” si au luat nastere cele 4 povesti de sacrificiu ale rosiei pentru fiecare dintre cele 4 tipuri de ketchup: dulce, picant, x-tra iute si pizza. Pentru fiecare dintre scenariile de sacrificiu, BrandTailors a creat o poveste de „jertfire” a rosiei care a fost transpusa pe spatele ambalajului sub forma de mini-poezie cu titlul „Aventurile Tomatei”.
Enjoy the pictures (click pe Citeste mai departe pentru restul de poze)!



2 comentarii:
stupid. only a woman that works for a fashion magazine could have the superficiality to appreciate and recommend such a 'rebranding'. lost for words...
and being superficial of course you wownt approve my comment. proving even more that u are.
Trimiteți un comentariu