La cumparaturi cu shopaholic.ro: Blog de moda, fashion style, calatorii si lifestyle

vineri, 15 mai 2009

Matthew Williamson pt H&M: Lansarea colectiei de vara

Dupa succesul absolut al colectiei de primavara, lansata pe 23 aprilie, Matthew Williamson a pregatit clientilor H&M o noua serie de haine, de data aceasta avind ca tema o vacanta de vara in culori vii, lansata ieri, 14 mai, la toate magazinele brandului.

Colectia de femei, care poate fi vizualizata toata pe hm.com, a fost acompaniata de una pentru barbati, o premiera pentru designerul britanic.

Cu un iz de destinatie tropicala de vacanta de vara, colectia a continut o serie de costume de baie, dar si diverse alte accesorii necesare pentru o zi la plaja: kaftane delicate in culori vii si cu imprimeuri vesele, prosoape de plaja, ochelari de soare si o geanta mare si incapatoare in nuante de roz si negru. In plus, sunt si alte haine si tinute de vara: blugi skinny intr-o nuanta superba bleu-verde, pantaloni scurti coral, rochite flu-flu pentru 30+ de grade, si o fusta bleu intens care merge si ca tinuta neconventionala de birou.

Eu am fost in Viena ieri, impreuna cu cateva prietene, intr-o nebunie decisa acum cateva luni: o zi de shopping in alta tara, nebunie inclusa pe orice lista de "nebunii" pe care orice femeie ar trebui sa le faca. Am zburat de dimineata, si ne-am intors la 9 seara. A fost obositor si a fost o zi plina de peripetii care au inclus o escala neprevazuta in Bratislava pentru ca avionul era sa ramana fara benzina si 2 alergaturi nebunesti sa prindem atat avionul de dus, cat si cel de intors, dar a meritat.

Am admirat colectia Matthew Williamson pentru H&M, am "devalizat" cateva H&M-uri si de haine normale, ne-am imbracat in haine noi si groase din cap pana in picioare, pentru ca plecasem in tricou de la 30 de grade in Bucuresti si in Viena erau 9 grade si aproape ningea si am probat rochii de ocazie, multe si foarte faine.

Revenind la subiectul postului de fata (pentru ca am de gand cat de curand sa detaliez despre excursia de shopping de o zi in strainatate), colectia mi s-a parut vesela si draguta, insa comparativ cu cea din aprilie, net inferioara. Ma refer in special la materiale si la finisaje, nu la design, aici recunoscandu-se de departe aceeasi mana a lui Matthew Williamson. Si preturile insa au fost mult mai moderate, iar stocul mult mai mare, colectia rezistind cred pana a doua zi in magazine. In mare, s-a vazut ca era o colectia mai putin exclusivista, pana si pungile nefiind ca data trecuta, luxoase, din cartnon alb inscriptionat discret, ci din plastic, colorate in ton cu colectia ce-i drept.

Au fost insa piese care s-au dat aproape instant, in special blugii bleu-verde care au fost cred hit-ul colectiei. Au aparut pe rafturi si piese din colectia trecuta, cum ar fi cureaua roz cu tinte sau rochia cu tuse bleu si verde pe fond negru, lunga, cu volane si paiete aplicate.

Desi noi am ajuns destul de tarziu, cam la ora 11, am putut cumpara lejer ceea ce doream. Ce-i drept, blugi nu gaseam daca nu trebuia sa ne intalnim acolo cu o prietena, aflata in Viena, si care mi-a pastrat o pereche. Insa celelalte lucruri care mi le doream: ochelarii de soare colorati, fusta bleu, rochia cu papagali si pantalonii scurti coral erau inca pe raft in mai multe marimi.

Costumele de baie erau superbe, insa nu m-au tentat, am suficiente cumparate anul trecut. Geanta mi s-a parut mult mai slaba dpdv al calitatii decat cele din colectia Butterfly a lui Matthew Williamson pentru Debenhams. Similar si portofelul. Prospoul de plaja mi-am dat seama in avionul de intoarcere ca m-ar fi tentat :).

La barbati standul special amenajat arata aproape neatins. Marea majoritate a pieselor insa erau prea neconventionale pentru regular man. Costume cu dungi fosforescente, tenisi verzi luciosi si stridenti, blugi roz sau verde fosforescent, nu stiu multi barbati care s-ar incumeta sau macar ar vrea sa iasa din casa imbracati asa.

Insa erau cateva piese chiar ok: camasa bleu inchisa cu un M discret costruit din material pe piept, cateva tricouri ok, ochelari de soare stil aviator si un pulovar in V in dungi, preponderent pe bleu.

Daca nu ati apucat ce ati vrut ieri, sau daca pur si simplu nu ati fost in vecinatatea unui H&M, ebay-ul este plin de piese din colectie. Desi am observat ca jeansii bleu cam lipsesc si din oferta de aici.

Si in final unul din clipurile de popularizare a colectiei de vara. Un pic cheesy, dar funny: