La cumparaturi cu shopaholic.ro: Blog de moda, fashion style, calatorii si lifestyle

luni, 20 aprilie 2009

Eye Candy: Aura lui David Beckham


“Aura lui David Beckham” este numele celei mai recente campanii de publicitate în care celebrul fotbalist al lui AC Milan este înfăţişat aşa cum nu l-aţi mai văzut niciodată. Şedinta foto a fost realizată în Milano luna trecută.



Imaginea este o interpretare modernă a sculpturii clasice renascentiste împletite cu aspecte moderne şi îl va înfăţişa pe sportiv - probabil unul dintre cei mai fotografiaţi oameni din lume - într-o lumină complet diferită faţă de aceea cu care starul ne-a obişnuit.

Folosind tehnici de ultimă oră de post-procesare, celebrul regizor Anthony Mandler ne prezintă un David înconjurat de o o aură roşie, parcă din altă lume, care pune în lumină muşchii, arterele şi coastele sportivului, în timp ce telefonul îi alunecă pe corp ca o rază X ce îi descoperă corpul pornind din interior.

Fotografia suprapune influenţe moderne şi tradiţionale, găsindu-şi inspiraţia nu numai în arta renaşterii, ci contopind sculptura clasică îndrăzneaţă cu schiţele anatomice precise, dar şi cu teme moderne, ca robotica şi mecanica.

AURA este inspirată de ceasurile de lux, cu peste 200 de componente din inox, cu articulaţii elveţiene şi cu un corp sculptat manual - proces care durează pentru fiecare telefon mai mult de două săptămâni. Ecranul circular, primul de acest fel pentru orice telefon mobil, oferă imagini strălucitoare în 16 milioane de culori în 300 dpi şi este protejat de o lentilă din safir de 62 de carate - unul din materialele cele mai rezistente la zgârieturi.

David Beckham declară: ”Mie îmi plac şi ceasurile vechi, clasice, aşa că un telefon care-şi expune în felul acesta mecanismele şi e în acelaşi timp şi foarte stilat e cu adevărat extraordinar. Motorola pare că vine mereu cu ceva diferit, un concept pe care nimeni nu l-a mai abordat, şi asta au făcut şi în cazul AURA”.

Campania globală de advertising este programată să înceapă în toată lumea la sfârşitul lunii aprilie 2009.

Niciun comentariu: