La cumparaturi cu shopaholic.ro: Blog de moda, fashion style, calatorii si lifestyle

luni, 24 noiembrie 2008

Ceasuri mai altfel


Clockwise.ro este un magazinas nou in peisajul ecommerce-ului online romanesc, haios prin produsele puse la vanzare. Si anume ceasuri! Dar nu orice fel de ceasuri, ci branduri precum Nooka si Alessi, creatiile unor designeri renumiti, precum Matthew Waldman (Nooka), Karim Rashid (Alessi), Ettore Sottsass (Alessi), Stefano Pirovano (Alessi), Alberto Meda (Alessi).



Despre magazinul online propriu zis sunt putine de spus. Site-ul este flash, nu tocmai prima mea optiune pentru un magazin online, insa potrivit ca design pentru ceasurile ciudatele, colorate, deosebite care le propune. Comanda se face "old-style", prin intermediul unui formular, iar de platit, se plateste la livrare.

In targetul magazinului intra tinerii trendy-cool-urbani, de la liceeni pana la oameni ‘seriosi’, pe la 35-40 de ani, care au o doza de nebunie si nonconformism pe care poate intr-un mediu mai formal nu o arata.

Despre Nooka (asa cum spun chiar cei care vand ceasurile Nooka)
Nooka este creatia designerului Mathew Waldman. In 1997, in timp ce fixa cu privirea un ceas de pe peretele unui hotel din Londra a realizat cat de putine modalitati de a afisa ora erau folosite de fapt. A facut cateva schite pe un servetel pe care l-a adus la New York si dupa ce a finisat designul l-a prezentat echipei sale. Unicitatea creatiilor sale l-a determinat sa patenteze proiectul.

In 2005, Nooka era finalista la premiile GenArt, categoria accesorii.

Asadar, Nooka este un brand american cunoscut in special pentru modul inovativ de afisaj al orei, dar si pentru designul ingenios si calitatea materialelor folosite. Brandul se adreseaza tuturor consumatorilor care apreciaza noutatea si inventivitatea, in orice domeniu.

De unde vine denumirea: cuvantul "Nooka" inseamna, intr-o limba veche (Amararunk'thuh), "viitorul este acum". Numele brandului a mai fost descris si ca fiind o contragere a termenului "New Yorker", asa cum e el pronuntat de un new-yorkez pursange :).

Matthew Waldman declara ca intentia sa e de a continua sa ofere alternative high-fashion pentru orice persoana informata, barbat sau femeie, de oriunde din lume. Si asta pentru ca pur si simplu nu exista suficiente articole de acest gen, accesorii mai ales, care sa spuna intr-adevar o poveste si sa fie si in pas cu evolutia tehnologiei. De exemplu, cum sa impaci / asortezi un iPhone sau un iPod cu un ceas cu look retro / demodat (nu vorbim de 'cool' retro, la moda acum, ci de design clasic, care nu se evidentiaza prin ceva anume, o inovatie de vreun fel), care nu tine pasul cu tehnologia, dpdv estetic?

Niciun comentariu: