La cumparaturi cu shopaholic.ro: Blog de moda, fashion style, calatorii si lifestyle

sâmbătă, 25 octombrie 2008

Cand romanii scriu articole despre fashion... sau de ce nu este inca H&M in Romania!


Sunt teribil de entuziasmata de noua colectie "Comme des Garcons" pentru H&M, ce va fi lansata (si probabil epuizata) in dimineata zilei de 13 noiembrie. Si cautind eu azi de dimineata pe Google "Comme des Garcons H&M" pentru a mai gasi poze si informatii, dau peste un link (si nu oriunde, ci pe pozitia a patra) din ziare.com, portal de presa romanesc.



Hopa! Zic eu. Uite ca s-au scris deja articole in presa noastra. Dau click, si citesc:

Compania H&M a lansat noua colectie de haine "street style" pe care a numit-o Comme des Garcons, si este creata de designerul Rei Kawakubo.


Uh? What? Ce? Deci "compania" H&M a lansat (deja?pff! si de ce or scrie pe site ca se lanseaza pe 13.11?? ne induc in eroare asa grosolan?) o colectie, pe care le-a venit ideea sa o numeasca ingenios "Comme des Garcons". Nimic de zis! Catchy name! [Pacat ca e marca inregistrata de zeci de ani...]

Continuam.

Rei Kawakubo a folosit culori stridente, printuri punk si o estetica "neglijenta" pentru noua linie vestimentara. Printre alte accesorii, H&M propune jachetele din lana neaga, tricourile cu buline mari si croielile asimetrice, pentru persoanele tinere care muncesc si apoi ies in oras cu prietenii.


Anonima asta, Rei Kawakubo, invitata de H&M sa deseneze colectia pe care ei inspirat au numit-o "Comme des Garcons", creaza accesorii precum jachete si tricouri pentru persoanele care muncesc si apoi ies in oras cu prietenii. Deci eu nu sunt in target, decat daca ies in oras cu prietenii dupa ce muncesc. Altfel nu pot si eu sa ma...accesorizez cu un palton ceva?

Si fraza care inchide sublim articolul:

H&M este magazinul care are o gama variata de haine din care clientul sa isi defineasca stilul personal, adica calitate la un pret mic.


Trecind peste dezinformarile hilare ale articolului, peste sintagmele comuniste precum “compania H&M”, “persoanele tinere”, 1012 oameni au citit ce este dupa Irina Rusu H&M in esenta “adica calitate la pret mic”. No comment! Cititi si va minunati aici: http://www.ziare.com/Noua_colectie_H_M__Comme_des_Garcons__Galerie_Foto_-432087.html

Pentru a nu crea confuzii: Rei Kawakubo este una din cele mai influente designerite din lumea modei, iar brandul sau, Comme des Garcons, exista din 1969, luind mereu lumea prin surprindere prin hainele extrem de contradictorii, si totusi extrem de purtabile, ceea ce explica de altfel si succesul enorm de care se bucura, dar si multimea de fani infocati. In ceea ce priveste colectia “Comme des Garcons for H&M”, ea contine o serie de jachete si camasi pentru femei si barbati, in stilul asimetric, deconstruit al lui Rei, dar si accesorii precum fulare cu buline, o versiune a celebrului portofel Comme des Garcons si pantofi de panza. Culorile "stridente, punk" de mai sus sunt: alb, negru, bleumarin, rosu-bordeaux si roz pal. Vezi mai multe poze din colectia Comme des Garcons for H&M pe shopaholicsite.com.

3 comentarii:

Anonim spunea...

penibil :(.
dar vad in articol ca sursa este the guardian, probabil ca asta e un rezumat al articolului din guardian, citit ff pe diagonala.

iar fraza de incheiere e intr-adevar spectaculoasa :)

Anonim spunea...

Buuu, penibil! Nici sa faca copy-paste-uri decente nu stiu...

Unknown spunea...

Bestial! Acum am dat peste chestia asta, era sa cad cu tot cu scaun!