La cumparaturi cu shopaholic.ro: Blog de moda, fashion style, calatorii si lifestyle

luni, 29 septembrie 2008

Doua noi magazine


Al patrulea New Yorker

New Yorker, unul dintre cele mai cunoscute branduri vestimentare din Europa, si-a deschis al patrulea magazin din Romania in Bacau, vineri 26 septembrie, in Arena Mall.

Prin cele 5 marci ale sale – Amisu, Fishbone Sister, Fishbone, Smog si Censored – New Yorker acopera o gama variata si sofisticata de stiluri vestimentare de la sport, casual pana la elegant. Colectiile sale reflecta in fiecare sezon ultimele trenduri in materie de moda si sunt adresate in primul rand tinerilor cu varste cuprinse intre 12-35 de ani, dar si altor categorii de varsta, iar preturile sunt foarte atractive. Ca o nota personala, am vizitat un New Yorker in Targu Mures, in mall-ul din centrul orasului. Preturile erau relativ ok, iar hainele mai mult in sfera sport-casual. Daca esti inca la liceu, sau in primii ani de facultate, este magazinul perfect pentru tine!

New Yorker este prezent si in Romania din anul 2007, cand primele magazine au fost deschise la Cluj, Sibiu si Targu Mures.

Un nou TinaR

TinaR a fost magazinul meu preferat in ultimii ani de liceu. Eram destul de mare ca sa doresc haine mai elegante, dar tranzitia de la casual-sport la o tinuta mai matura nu era sustinuta de fonduri substantiale. Asa ca TinaR era perfecta. Siluetele erau tineresti, insa nu scolaresti, si preturile mici.



Reţeaua de magazine de vestimentaţie TinaR a deschis saptamana aceasta un nou magazin situat la galeriile comerciale din cadrul Vitantis Shopping Center Bucuresti. Acesta este magazinul cu numarul 15 care opereaza sub brandul TinaR, 10 dintre acestea aflandu-se in capitala si 5 in tara. Anul acesta au fost inaugurate trei noi locatii TinaR, la Brasov, Baneasa Shopping City si Vitantis Shopping Center, aceasta ultima investitie ridicandu-se la aproximativ 100 000 euro, exclusiv stocul de marfa.

Concomitent cu deschiderea noului magazin a fost redefinit si conceptul de amenajare a spatiilor la interior, in concordanta cu lansarea colectiei de toamna-iarna purtand marca TinaR. Ideea principala a noilor vitrine se bazeaza pe simularea aglomerarii unei camere ce inglobeaza dialogul continuu intre obiectul real si crochiu. O schita dinamica a unui spatiu virtual in care tandemul 2D- 3D detine monopolul. Astfel, fundalul simplu schitat inglobeaza o serie de obiecte ce au menirea de a completa ansamblurile vestimentare prezentate in vitrina. In acest fel manechinii devin personajele principale ale unei povesti depanate la nivel vizual. “Moda mizeaza intotdeauna pe un spatiu clar de desfasurare, fie acesta catwalk-ul, strada sau chiar vitrina unui magazin. De fiecare data insa simbioza intre obiectul vestimentar si spatial ce-i este destinat creeaza noi povesti”, ne-a declarat Melanua Tucureanu, designer TinaR.

Niciun comentariu: