La cumparaturi cu shopaholic.ro: Blog de moda, fashion style, calatorii si lifestyle

Fashion Against AIDS: H&M Collection




Fashion Against AIDS (FAA) este o initiativa importanta pentru H&M, iar anul acesta colectia are o abordare complet noua. FAA este o campanie destinata strangerii de fonduri si informarii, in cadrul careia s-au donat pana acum peste 41 milioane SEK pentru Designers Against AIDS (DAA) si pentru diverse alte proiecte internationale care lupta impotriva HIV/SIDA. Si pentru ca mesajul HIV/SIDA este important pentru toti tinerii, indiferent de sex, noua colectie sport cuprinde articole de imbracaminte unisex, usor de purtat, potrivit stilului personal. Colectia este disponibila in Departamentul H&M Divided din Unirea Shopping Center, incepand cu 26 aprilie, iar 25% din vanzari vor fi donate proiectelor dedicate tinerilor infestati cu HIV/SIDA din intreaga lume.



Stilul masculin este un trend pe care tinerele femei l-au adoptat cu uşurintă, iar bărbaţii sunt mai atraşi ca niciodată de mixurile vestimentare. Punctul de pornire îl reprezintă forma şi detaliile, tricourile sport, jachetele şi gecile fiind
create pentru a fi personalizate: mânecile pot fi rulate sau desfăcute din fermoar, pe talie se pot purta curele, toate articolele de îmbrăcăminte fiind complet adaptate pentru a fi combinate uşor cu oricare alt produs. Factorul-cheie
este confortul, culorile sunt naturale, dar şi pastelate, ceea ce înseamnă că pot fi purtate de oricine. O jachetă parka din nailon, drapată, arată bine purtată aşa cum este, cu mânecile desprinse de fermoar, sau accentuându-i
talia şi transformând-o astfel într-o rochie. Tricourile cu mesaje supradimensionate sau asimetrice pot fi purtate în timpul verii în nenumărate moduri – atât cu pantaloni sport cu dungi laterale, maiouri sau chiar cu pantaloni scurţi.
În al patrulea an de desfăşurare a iniţiativei FAA la H&M, ne propunem să promovăm sexul protejat şi implicaţiile pe care le are virusul HIV/SIDA, atât prin mesajele regăsite în colecţie, cât şi prin intermediul organizaţiilor care
beneficiază de profitul din vânzări. Fondurile au fost împărţite între Designers Against AIDS (DAA), ONG-ul care a adus conceptul Fashion Against AIDS la H&M şi care luptă pentru informarea tinerilor cu privire la virusul HIV/SIDA, promovând noi metode de educare şi derulare de campanii în cadrul grupurilor, YouthAids, pentru proiectele sale din Haiti şi Rusia pentru a preveni răspândirea HIV/SIDA în zonele afectate grav; MTV Staying Alive Foundation şi UNFPA (Fondul Naţiunilor Unite pentru Populaţie).



Mulţi artişti din lumea cinematografiei şi a muzicii sprijină în această primăvară Fashion Against AIDS (FAA), iniţiativa comună a H&M şi a Designers Against AIDS (DAA) care susţine popularizarea mesajului referitor la sexul
protejat şi la prevenirea HIV/SIDA în rândul tinerilor din toată lumea.
Selma Blair, Penn Badgley, Keri Hilson, Sky Ferreira, Akon, Nikki Reed, Ginnifer Goodwin, Scissor Sisters, Shiloh Fernandez şi The Misshapes se numără printre celebrităţile implicate în colecţia FAA unisex pentru anul 2011.

Colecţia este disponibilă, începând cu data de 26 aprilie, în cadrul departamentului Divided al H&M. 25% din vânzări vor fi donate organizaţiei non-profit Designers Against AIDS (DAA), dar şi altor proiecte internaţionale de prevenire a HIV/SIDA. Până în prezent, prin intermediul campaniilor FAA s-au strâns fonduri de peste 41 de
milioane SEK.

„Având în vedere că această boală îi afectează atât pe bărbaţi, cât şi pe femei, cred că stilul androgin al acestei colecţii este foarte potrivit. Este o problemă universală, în care suntem cu toţii implicaţi. Este o boală care poate fi
evitată şi este cu atât mai tragic cu cât ignoranţa noastră ne pune în pericol.” Selma Blair.

„Am avut mulţi prieteni ai căror prieteni sau familii au fost afectaţi de HIV. Deoarece călătoresc în toată lumea, văd cât de mult îi afectează HIV pe oameni. Nu avem un tratament pentru acest virus, avem numai măsuri de prevenire. Asiguraţi-vă că sunteţi protejaţi, ca să nu trebuiască să vă faceţi astfel de griji. Niciodată.” Akon.



„Artiştii au un rol esenţial în cadrul campaniilor noastre, întrucât ei reprezintă modele de urmat pentru mulţi tineri. Celebrităţile contribuie la informarea publicului vorbind despre prevenirea HIV/SIDA. Noi le cerem să mediatizeze
mesajul de a face sex protejat prin intermediul social media: Twitter, Facebook, pe propriile site-uri, dar şi în cadrul propriilor concerte.” Ninette Murk, fondator şi director de creaţie DAA.



My picks:









2 comentarii:

Ancutza spunea...

Si eu ador hainele de H&M

reloading accessories spunea...

This article is so informative. It really incited interest in me on many points. I agree with much of your views here. Your material has ignited my brain into thinking harder. Thank you so much.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...